כתב האישום נגד בן אליעזר עורר בסתיו שפיר חשבון נפש: "בושה גדולה"

ישראל פריי No Comments on כתב האישום נגד בן אליעזר עורר בסתיו שפיר חשבון נפש: "בושה גדולה"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כתב האישום שהוגש נגד חבר הכנסת לשעבר בנימין בן אליעזר, מביא לחשבון נפש שעורכים בכירים במפלגתו ותומכים פוליטיים משנותיו הארוכות בפוליטיקה. מלבד תפקידים בכירים אותם מילא בממשלות ישראל, בן אליעזר היה מועמד מבטיח לתפקיד נשיא המדינה. אי בחירתו מנעה מבוכה רבה שעלולה הייתה להתעורר עם קבלת ההחלטה על הגשת כתב האישום.

"היום הוגש כתב אישום נגד פואד בן אליעזר. יהיו אשר יהיו תוצאות המשפט, הממצאים הקיימים והסיפורים שנחשפו כבר מעידים בכל מקרה על התנהלות שאין לה מקום בפוליטיקה. אין מלים לתאר את האכזבה האישית שאני חשה מההתנהלות של פואד", כתבה חברת הכנסת סתיו שפיר, עמיתתו למפלגה.

שפיר פירטה את האישומים: "על פי כתב האישום שהוגש נגדו, פואד חטא בשוחד, העלמת מס, הצהרות הון כוזבות, מרמה והפרת אמונים. זו בושה גדולה לכולנו שדברים כאלה עדיין מתרחשים בפוליטיקה הישראלית, וככל שירשיע אותו בית המשפט בעבירות המיוחסות לו, זו בושה גדולה שלקח כל כך הרבה זמן לחשוף אותן. מעשים כאלה לא מתרחשים בחלל ריק. ובדיוק כמו בפרשות אחרות שנחשפו, היו אנשים שידעו ולא פצו פה".

החכי"ת הצעירה ערכה חשבון נפש כנה, על תמיכתה המוצהרת והעקבית בבן אליעזר: "במקרים כאלה אין מקום לגמגומים, להעלמת עין או לסלחנות. גם – בעיקר – כשזה קורה אצלנו בבית, במפלגת העבודה. אין מקום להמשך שיתוף פעולה בין חברי כנסת מכהנים לבין אנשים שניצלו לרעה את הכוח שהעניק להם הציבור. לא יתכן שהם ימשיכו להיות קרובים ולהשפיע על נבחרי ציבור ומקבלי החלטות.

היא פנתה לחבריה: "מפלגת העבודה, שרבים מחבריה מקדישים את חייהם למאבק בשחיתות, למען שקיפות ומנהל תקין, צריכה להיות מחויבת בנורמות הגבוהות ביותר בנושאים האלה. אנחנו צריכים להוקיע מתוכנו ולגנות בחריפות הכי גדולה שיש התנהגות כזאת ולדאוג שפרשות כאלה לא יוכלו לעולם לחזור על עצמן. אני מצפה מכל חבריי לסיעה להתנער מההתנהלות המכוערת הזו, ובהקדם".



0 תגובות